Monday, 28 March 2011

Kemalangan

28hb032011.... hari ni seperti hari2 isnin pagi yang biasa, aku keluar rumah seawal pagi untuk ke tempat kerja..... jam 6.00 pagi, setelah mengucapkan selamat pagi kepada isteri ku, ku pandu kerata waja ku dengan penuh kuasa untuk sampai ke pejabat. ada mesyuarat jam 8.30, jarak rumah ku kepejabat lebih kurang 80km, biasanya kalau awal pagi ni cepat sikit sampai 45 minit ke 60 minit sampai la, memang laju jugak aku pandu kereta biasanya, itupun kalau jalan tu lengang la, mengikut kemampuan kereta aku yang tidak di ubah suai ni 110km/jam ni biasa je..kekadang jejak jugak la 150km/jam aku pandu..tiba sahaja perkampungan F @ AT3 aku dapat rasakan kereta di hadapan ku (kerata K) akan melangar kereta yang akan keluar dari kampung AT3, aku pun memperlahankan kerata waja ku, jangkaan ku tepat apabila kerita K melangar kerata M, ia lelangar bahagian belakang kerata M, mengakibatkan kerata M melambung dan terpusing memasuki lorong sebelah, Tidak di sangka sebuah kerata FM darang dari arah bertentang dgn ku, tidak dapat mengawal keratanya lalu melangar kerata M, tanpa di sengaja kan kerata FM tadi juga turut melangar kerata ku..... bergegar sedilit kepala ku dibuatnya...haaaaaaaaaaaaaaaaa jahanam, habis bahagian hadapan kerata ku.. la ni aku tak ada kerata ... bila la akan keluar kerata ku tu.....kata org kemalangan tidak berbau.. aku dah cuba untuk tidak terlibat dgn kemalangan tu, tapi apa daya ku.. sukur juga la aku selamat...

1 comment:

  1. Sabar..Sabar.. bersyukur banyak2 anda terselamat.

    ReplyDelete